De inhoud van de site is samengesteld door de ADF Stichting.

We hopen dat u hebt gevonden wat u zocht. Heeft u aanvullende informatie en denkt u dat dit interessant zou kunnen zijn voor deze site dan kunt u ons mailen.

Het copyright op de teksten en afbeeldingen op deze site ligt bij de Angst Dwang en Fobie Stichting, die de informatie met veel zorg heeft samengesteld.

Iedere bezoeker mag deze informatie lezen en voor eigen gebruik uitprinten. Het openbaar maken of verspreiden hiervan is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van de ADF. Mail ons indien u dit zou willen.

De Angst Dwang en Fobie Stichting aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade ten gevolge van het gebruik van de informatie op deze site of de sites waarnaar vanuit www.adfstichting.nl wordt gelinkt. Ook kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.

Blogs en forum

De ADF Stichting is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de blogs en de reacties op het forum. Wel zal de ADF Stichting deze in de gaten houden en behoudt zij het recht om blogs en forumreacties van de site te verwijderen.

Consumentenbond:

Your Online Choices: “A guide to online behavioural advertising

Google Analytics

Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten.

De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google stelt zich te houden aan de Safe Harbor principles en is aangesloten bij het Safe Harbor-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

Sociale media buttons

De informatie die ze verzamelen wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Twitter, Facebook, Google + en LinkedIn opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. LinkedIn, Twitter, Facebook en Google + stellen zich te houden aan de Safe Harbor principes en zijn aangesloten bij het Safe Harbor-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.