De bijeenkomsten

De deelnemers tekenen in voor een serie van vijf bijeenkomsten. Een nieuwe serie bijeenkomsten begint elk jaar rond februari en september. Ongeveer één avond per maand is er een bijeenkomst. Per serie hebben we een vaste groep deelnemers. Hierna kunnen weer nieuwe mensen instromen. De aanvangs- en eindtijd is doorgaans van 19.30 tot 22.00 uur.

Kosten

De kosten voor deelname bedragen € 25,- voor vijf keer inclusief koffie of thee. Om deel te nemen is het nodig donateur of lid te worden van de Hyperventilatestichting. De kosten hiervoor bedragen €35.-. (excl inschrijfgeld). Door dit lidmaatschap kunt u ook gebruik maken van allerlei faciliteiten en ontvangt u ons full colour magazine.

Vergoeding lidmaatschap: Sommige zorgverzekeraars vergoeden uw lidmaatschap als u aanvullend verzekerd bent. U kunt dit navragen bij uw eigen ziektekostenverzekeraar. Wij kunnen u desgewenst een verklaring toesturen.

Korting: Indien u meteen inschrijft en betaalt voor een serie van 5 bijeenkomsten, hoeft u geen inschrijfgeld te betalen. U krijgt dan een korting van € 7,- .

Aanmelding
U kunt zich aanmelden via de mail.
Zodra het bedrag is binnengekomen ontvangt u een bevestiging van deelname met tijden en locatie. Na inschrijving kunt u gebeld worden door een van de begeleiders voor nadere kennismaking.

Wilt u graag meer informatie?

Heeft u nog vragen over de lotgenotengroepen, over de locatie of de inhoud? Stuur dan een mail.